min egen hästgård

Min hästdröm verkar gå i uppfyllelse. På de flesta sätt har den ju redan det eftersom jag har privilegiet att äga den finaste vän man kan ha men steget efter det är förstås att ha hästen hemma på gården! Jag och min sambo har köpt ett gammalt hus med precis rätt förutsättningar för att förverkliga den drömmen. Det kommer att bli mycket slit innan det är klart så därför ska Charmeur få flytta till ett stall som ligger lite närmare mitt nya hem.
Vi flyttar över till "rätt" sida om havsbadsvägen mot slutet av juni. Norra Pitholm - det är rätt i hjärtat!

Lite vemodigt känns det att ta ifrån Charmeur sin bästa vän Elmer men ibland måste man ta knepiga beslut. I framtiden kommer de två garanterat att få möjlighet att leka tillsammans igen.





/T

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt Theres! Grattis till nya huset och lycka till med stallbygget :)

2011-06-14 @ 14:20:14
URL: http://klumgarden.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0