äntligen hemma

Charmeurs bästis kom hem idag! Elmer som varit bortrest i två månader har äntligen återvänt, inkörd och färdig. Vi kom ganska sent till stallet så Elmer fick gå ut i hagen en stund och busa med Charmeur, sen togs de in för kvällen. Som min pojke har saknat sin vän. De galopperade runt och lekte, C tuggade på Elmers redan halvt avtuggade man.

Lycka!!


Imorgon har jag hästfritt då det är Sarah som tar hand om hjärtat. Kanske åker jag dit ändå, får se. Lördag har jag dressyrträning för Erica Viklund och på söndag smäller stora fyrverkeriet. Då lastar vi på och drar ner till Skellefteå och körtränar för Susanne Ankermark(!), wow, det är en möjlighet som heter duga!
Hoppas verkligen jag kan få ut mesta möjliga av den träningen.




Såhär ser det ut när en grimma tas sönder :)

Trött nu så alldeles strax är det natti,natti.

/T


Kommentarer
Postat av: natalie

Tack såå jätte mycket !:)

Jadu det lär komma mycket mer bilder på dom två under sommaren speciellt skulle jag tro =)

2011-03-04 @ 08:11:24
URL: http://nalles.weebly.com/
Postat av: Jenny.

Åhå rider du för Erica, kul. :)

Lycka till i helgen !!

Kram.

2011-03-04 @ 09:45:37
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0