grönbete snart

Några få dagar kvar så släpper vi hästarna på bete! Midsommardagen blir det efter jobbet. Hoppas på bra väder så jag kan få lite fina bilder på min vackra! Igår släppte jag ut dom som sov inne och gav alla mat, efter frukosten (ett bra tag efter) tog min lille sig en tupplur i värmen, haha så söt han är lilla ufot. Det är ju inte hans fel det där med ufo-outfiten, blame me. Men den hjälper verkligen mot myggen och knotten. Flugorna har inte riktigt vaknat ännu.

Efter en stunds vila tog Karaat efter och slumrade han med! Det är verkligen något särskilt med hästar som ligger ner, mysigt rogivande och framförallt känns det skönt att dom är så trygga att jag får vara där och joxa utan att det stör dom. Mm sommaren är den bästa årstiden!!

 

visst ser det skönt ut??

 

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0