hoppsadel

Ska testa denna fina Morris & Nolan sadel på Charmeur. Inriden, perfekt sliten men i bra skick. M&N sadlarna är ju dessutom helt gudomliga att rida i så jag hoppas att den kan passa på prinsen. Kom till Piteå fortast möjligt nu!! Helst igår så jag får testa.
 
 
Det var det. Idag har TK min pålle och jag hoppas att det går att göra nåt men tveksamt. Det har frusit på igen. Räknade ut hur länge rundbalen ska räcka, 23dagar. Dra då ifrån några dagar för svinn och extra tussar. 20 dagar?
 
/T

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh! Vi får verkligen hoppas att den passar! Såg faktiskt inte så lång ut som hans nuvarande hoppsadel!:D vart hitta du den?;)

Svar: ja jag hoppas verkligen att den gör det!! Hitade den på böckmann center, företaget som står på schabraket. Visst hade det varit fint.
Theres Sörvåg

2012-11-19 @ 21:49:24
URL: http://theresekarlssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0