önskelista inför jul

Härligt, nu är det mindre än en vecka tills min prins får vinterskor, brodd och sulor. Då ska det väl ändå gå att rida ordentligt igen. Om det då bara kommer snö också så marken blir lite mindre stenhård så är allt toppen. Nästan allt. Problem kvarstår ju. Letar som en galning efter sadel och transport. Fast jag har inga pengar till nåt av det egentligen, hmmm hur ska det gå till då hade hon tänkt?
 
Hoppsadeln är ju till salu så får jag bara den såld så är det en början till en annan sadel. Transportförsäljningspengarna gick till en bil tyvärr och mercapengarna gick också till den andra bilen så vad faaan. Nu står jag utan transport, utan hoppsadel men med en bil men utan pengar. Blir snurrig av detta, suck suck.
 
Imorgon står det höhämtning på schemat. Nu är det dags för rundbal och jag tror att killen kommer bli väldigt glad över det! Sen återstår bara att se hur länge en bal räcker, en månad?? Tror jag knappast med tanke på mitt matglada monster som inte blir tjock och därmed inte ska matransoneras heller.
 
Snälla tomten: Jag önskar mig hästrelaterade klappar detta år. Hästtransport (boogie) en hoppsadel som passar Charmeur, ett ridhus (alternativt transport+ridhuskort!). Inte mycket begärt va? Snälla för jag har varit så himla supersnäll detta år.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0