premiär imorgon

For till stallet efter jobbet idag. Egentligen hade jag velat lägga mig och dö i soffan men det gick ju inte när det är tävling imorgon!! Killen måste trimma dressyr dagen innan, det verkar vara ett vinnande koncept att mjuka upp honom dagen innan. Min ryttarinsats var dock sådär men med tanke på mina tre timmars sömn inatt och en tiiidig morgon på jobbet så var det väl ändå ok. Fick kämpa en hel del men han släppte till(!!) tillslut. Charmeur är ju ingen häst som man bara åker på och får saker gratis, eller tja åka kan man få göra men då går det undan också haha.
 
Det mesta är packat alternativt framplockat och såklart nysmort. Imorgon är det alltså finputsning av pålle, knoppa manen och lasta grejer samt häst. 1 meter blir ingångshöjden denna säsong. Håller tummarna att alla bommar ligger kvar och att det blir en snabb omhoppning :)
 
kul bild:D ~Ghost rider~ 1.30m
 

Lyckosparkar till oss imorgon! Tror att jag kommer att vara mest nervös där på läktaren, woop woop.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0