paket

Men kuuul! Kollade mailen precis och ser att jag har ett paket från DHL väntandes på mig. Misstänker att det är täcket från butikQuse, roligt! Om jag orkar efter jobbet imorgon så hämtar jag det och då kan det tänkas bli en bild med det på också. Hoppas inte på för mycket dock, risken är sstor att min hjärna, kropp och själ bara kommer att ha fokus: hem när jag stämplat ut.
Inatt vet jag att det blir minimalt med sömn. Djuren ska få sova i sovrummet eftersom vi har en gästhund på besök i helgen som inte alls är van att bli utslängd från sängen. Pest eller kolera, gnäll eller trängsel haha. Nåja han är då så himla söt och go så jag tror jag förlåter ändå. Krävs nog ganska många sömnlösa nätter innan man dör av det.
 
sura kusen under klippningen förra veckan
 
På söndag kommer equiterapeut Anna Dahlberg och kollar på/behandlar Charmeur. Tror inte att det är något särskilt egentligen men det var ett tag sen sist och mycket har hänt med hans kropp. Mer muskler, regelbunden hoppträning och tävling. Ny sadel osv. Min enda oro som kommit på senaste tiden är att han inte vill att jag borstar bakbenen. Speciellt vänster bak lyfter han på så fort jag rör vid benet. Vet inte om det är pga smärta någonstans eller bara idioti. Vi får väl se på söndag! Med säkerhet vet jag att han inte är halt iaf.
 
/T
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0