prk 95cm A:0/A:0

Missade tyvärr Thereses och Charmeurs fina runda idag eftersom klassens start flyttats fram 30 minuter och då hann jag inte trots att jag fixat ledigt från jobbet sista timmen.
Nåväl det finns på film så jag får lägga upp den när jag kommer åt den! Den gick då i alla fall riktigt bra så det känns riktigt super inför nästa helg i Skellefteå. Jag var så nöjd med gårdagens dressyrtrim på plan, det var ett energiknippe jag hade under mig men lyckades att få ihop det. Verkligen lycka när framåtbjudningen går att använda, ibland blir det helt enkelt för svårt. Eller grejen är väl att jag inte är nog bra på att rida för att klara av honom alla gånger. Nu i sommar känns det dock som att vi kommit framåt ganska mycket och min ridning utvecklas hela tiden. Skitglad och nöjd med mig själv, min häst, min skötare. Just nu känner jag mig sådär äckligt sprudlande tröttheten till trots. Tjohoo! :)

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0