nytt vrålåk

Så himla nöjd just nu!! Hittade en kanonfin transport i Skellefteå som jag kollade på ikväll och köpte. Ett umesläp inte helt olikt mitt förra men i betydligt bättre skick! Fick ett bra pris så nu ska den bara besiktas och få klartecken att köra Charmeur på träning och tävling. Tror inte det ska vara något problem, den kändes helt underbar bakom bilen, jag glömde bort att det var något fast där på dragkroken. Inga bromsar som gick i botten eller hakade fast, lättrullad och otroligt fräsch inuti.
 
Det hann bli mörkt innan jag kom hem men tog några bilder här hemma på gården.
 
 
 
Slitet yttre men fin innanför väggarna och det sägs ju att insidan är den som räknas eller hur!!
 
/T

Kommentarer
Postat av: Angelica

Spela roll hur den ser ut bara man kan köra med den! Vad härligt, nu har ni en transport! :D

Svar: ja det känns så himla skönt! Nu ska den bara besiktas så är det bara att köra på sen :)
Theres Sörvåg

2013-04-04 @ 00:38:47
URL: http://www.karaatsorro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0