planerar dagen

Vad händer idag då? Inte mycket men molnen verkar iaf knipa åt idag. Ta i trä.. Om uppehållet håller i sig så blir det styrkehoppning för Charmeur fram mot eftermiddag/kväll. Therese jobbar till 17 och sen blir det ett träningspass. Vi får nog hjälpas åt för jag är inte alls pigg i kroppen efter en veckas hård förkylning. I tisdags hjälpte hon mig att släppa ut hästarna och sen red vi båda två. Jag hade tur och fick en framriden och mjuk häst och ändå tog orken totalt slut efter 10 minuter haha. Klenis!
 
 
Avmaskning står också på schemat. Det var ett bra tag sen provresultatet kom men jag har haft så grymt mycket i min hjärna att det helt fallit i glömska men nu så har jag fått hem avmaskningsmedel.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0