stalltomte

Jag fick ett ryck förra veckan och fixade lite i stallet. Skruvade upp mina tränshängare som jag haft på lager och var tänkta att hänga på väggen i mitt alldeles egna stall en dag. Nu verkar ju den dagen dröja så jag köper nya då helt enkelt. Riktigt nöjd med tränsväggen, det ska upp ytterligare två men jag nådde inte upp för att skruva så måste hitta något bättre att stå på innan jag tar tag i dom sista.
Känns bra att den väggen blev välplanerad och kan nyttjas av oss alla i stallet i alla fall. Tror att det var uppskattat.
 
 
/T

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var det verkligen!! Tack fina du! :D

2013-04-04 @ 00:34:02
URL: http://www.karaatsorro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0