körning

Sitter och minns med hjälp av bilder. Tänk vad mycket jag hunnit vara med om tillsammans med Charmeur!
 
första och förmodligen enda körtävlingen. Hippologum i Umeå. Ett minne för livet var det iaf även om det resultatmässigt sög ganska hårt. Fast vi tävlade i lag och laget kom tvåa minsann!!
 
härlig tur på Pitholmsheden med Ida
 
vinterträning, ser ni den långa manen och vinterpälsen. Ser ju nästan lite kallblodig ut haha! Lillponnyn:P
 
Åå till sommaren kanske det blir att ta sig en körtur igen. Länge sedan var det men jag saknar det lite grann faktiskt. Dessutom är det ju en otroligt bra träning för hästen. Tror jag ska förbereda med att börja om att tömköra med körhuvudlaget så han minns lite.
 
 
de två sista bilderna är från Skellefteå ridklubb och träning för Susanne Ankermark
 
Dags för sängen och drömma vidare om körning. Tänk att få köra Charmeur i par med en annan mörk snygging. Mums. Äsch vi kör på fyrspann när jag lika ska ha med fler pållar!
 
/T
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0