morgonjour

Imorse hade jag en sån där sjuk trötthet hängandes över mig. Hade utsläpp i stallet så klev upp 6.30 och släppte ut, mockade och gjorde klart. Åkte sen hem och sov lite i soffan, när jag vaknade hade jag fått ett sms från TK som erbjöd sig att rida om jag inte hann.. Tack det kom som från himlen! Så istället för att klättra upp på hästryggen for jag tillbaka och gav alla lunch och sen hem igen.
Nu är jag färdigjobbad för dagen också, stängningspass idag till 22.30 så det blev en lång dag för fröken.
 
 
Vet inte vad som är fel men i över en  vecka har huvudet värkt konstant. Förrutom när jag tagit en ipren då. Fast jag vill inte äta en massa piller så jag står oftast ut ;/
 
Någon därute som vill ge mig en hästtransport då? Jag har 5000 att lägga själv, skulle vilja ha en för mellan 15-30tusen haha. Den ekvationen går inte ihop alls.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0