trimma dressyr

Vad ska man säga? Hästen är helt underbar enkelt uttryckt. Red dressyr på plan idag med fokus mest på traven och han hade så himla fin bjudning men samtidigt som sammet i munnen. Tog en galopp för att mjuka upp kroppen och minsann kom det inte mindre än två bocksprång. Andra gången ever på killen, första gången var ju då ute på heden nu i vinter. Söt var han haha! Sen skärpte han till sig och var snäll som en björn. Nöjd med dagens träning, fin i alla gångarter idag!
 
Annars så ser jag ljust på framtiden. Kan bara blir bättre från nu. Less på egoism och trångsynthet så jag nästan spricker. Vill inte vara den jag blivit men känner att det får vara nog med att vända ut och in på mig själv för att lösa problem. Jag ger mer än gärna men vill också få tillbaka. Uppskattning om inte annat.
 
Inte länge kvar nu till tävlingspremiären. 17 februari i Luleå, då smäller det!!
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0