varma vintern kan bli kall

Fick ett sms några timmar innan jag slutade jobbet idag. Halva beställningen från Filippas ridsport har kommit. Yes del ett är över förväntan. LaCrosse kängor som är varma nåt så in i norden. Ner till -30 ska dom klara så nu finns det inga ursäkter för Theres att inte rida även om det är kallt höhö.
 
Eftersom jag inte är en bra bloggare så glömde jag naturligtvis att fota paketet så som man SKA göra innan det slits upp. Kan berätta att det var brunt omslagspapper och skokartongen har roat katten några timmar såhär på kvällskvisten.
 
 
testade i stallet ikväll och höll på att svettas ihjäl. Blida idag med bara -7grader
 
Men ååh jag känner kärlek till mina varma gosiga!! Så fort hon får leverans från Sprenger så kommer också stigbyglarna som alltså är del två av ordern. Det blir bowbalance till hoppsadeln. Eftersom mina knän är kassa och nästan utan brosk (lika smärtsamt som det låter med ben som gnuggas mot ben) och även TK har problem med ett knä vid kyla så fick det bli så. Förra julen fick jag Intec stigbyglar till dressyrsadeln av älsk och ja dom är ju gudomliga med sin svikt. Kände enorm skillnad i knäna med en gång. Det gick att rida ett helt pass utan smärta, wow.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0