måndag

Dagarna går och det var ett tag sen sist jag uppdaterade. I veckan har jag bara ledigt på söndag så det blir tyvärr inte så jätte mycket häst för mig men imorgon blir det trimning i alla fall. Jag och Charmeur har än inte träffat renarna på heden men det har däremot han och TK gjort. Läskiga men gick ändå att klara av haha. Nån dag senare skrittade vi på vägen förbi grannstallet och minsann var inte minshettisen Electra det farligaste mostret i stan? Märkliga djur, Charmeur har ju bott tillsammans med Dectra och då var hon inte farlig. Fast möjligen har hon kanske med åren gått och blivit en liten mini-ren? Vad som rör sig i ett hästhuvud är lika bra att inte veta. Snurrigt är det då.
 
 
Nu till helgen är det tävlingsdags igen! I Boden denna gång och två starter, 95 och 1 meter. Som jag skrev inledningsvis så jobbar jag till och med lördag. Och tävlingen är såklart inte på söndag. Fasen att jag kommer missa deras första blå-gula rosett. Fast fler tävlingar kommer även denna säsong. Såg tyvärr att de flesta är på mina jobbarhelger, mindre kul.
Killen ska få lite blingade pannband rätt snart. Har köpt ett som är klart och har två på beställning. Superfina, handgjorda med swarowskikristaller. Längtar till att få prova dem. Bilder kommer såklart när jag har dom på plats hos mig men till dess kan ni kika på andra fina pannband som Anette har blingat.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0